Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Δικέλης Βλιχός: Διάλογος με ένα πρόγραμμα

Δικέλης Βλιχός
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πρόγραμμα:
Δικέλη που σε διάβασα, στ’ Αρούπι τσι προάλλες,
δεν είδες θάματα πολλά; δεν είδες περατζάδες;
δεν είδες μουζικές πολλές; δεν είδες χορευτάδες;
παρί τι γράφεις για ούλα ευκειά; μου πόνεσαν οι σπάλες..

Δικέλης:
Τι λες, καλό μου πρόγραμμα, σε τίμησα δεόντως
δεν άφηκα παράσταση, ήμουνε και στα φώτα
που λάμπαξε ο ουρανός, ήρτα γι’ αυτό ξαπόστα
και οι αριέτες σου καλές, μα λίγες μεν, αν όντως…

Πρόγραμμα:
Ε! τότες τι θα ήθελες, να φέρω, μια οπερέτα;
βιβλία τ’ απογιέματα; θέατρα με αυλαία;
να μας παρλάρουν οι σοφοί για τα πολλά αρχαία;
ή να μας πουν οι ειδικοί πώς γένεται η …φέτα;

Δικέλης:
Γιατί, αν όντως, θα ’λεγα, έκανες όσα μου ’πες
κι άλλα πολλά, καταλεπτώς θα σε χειροκροτούσα
ιάμβους θα σου χάριζα, χέρια θα σου φιλούσα
μα μ’ έκανες να συγχυστώ, ρομπόλα ήπια κούπες…

Πρόγραμμα:
Γι’ αυτό σου λέω, άσε με να φκιάνω κεια που θέλω
που ο λαός τα επιθυμεί και μη μου λες βλακείες
για το …άγαρμα πού …στέκεται, και άλλες αηδίες…
δεν ξεύρουμε πού στέκεται; μού ’σπασες το τσερβέλο…

Δικέλης:
Μου βούλ………………………….

Πρόγραμμα:
Οι παρλαπίπες σου καλές, σκάσαμε γέλια μύρια
δεν ξεύρεις την Αντίσα μας, τα κάστρα, τσου ναούς μας;
και μου ζητάς σχεδιάγραμμα; τσου νέους χορηγούς μας;
άστα και έλα να με βρεις, είμαι στα πανηγύρια…

Δικέλης:
Μου βούλωσες το στόμα μου Πρόγραμμα, Μέγα, Θείο
συνέχισε το Έργο σου, ξεύρεις πολλά να κάνεις
η Σάμη μας σε χαίρεται, ποτέ δε θα πεθάνεις
τίποτις δε θα ξαναπώ, είμ’ ένας Μπαμπαφίος…

Δικέλης Βλιχός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.