Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

O Mανώλης Βαλέττας ζητά την ένταξή σε άγονες γραμμές

Αναδημοσιεύουμε από το KefaloniaPress

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΝΗΣΩΝ & ΑΛΙΕΙΑΣ
ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ Ν. ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

ΠΡΟΣ:

1.Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων
Υπόψη κ. Ανθη Χρήστου
Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου

1.Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων
κ. ΣΠΥΡΟΥ

2.ΜΜΕ Κεφ/νιάς
3.ΜΜΕ Κέρκυρας
4.ΜΜΕ Ζακύνθου

Θέμα: «Επίναυλος – Επιδότηση Άγονων Γραμμών – Σύνδεση Περιφέρειας Ιονίων Νήσων»

Κύριοι,

Στα εισιτήρια ακτοπλοΐας επιβάλλεται ο λεγόμενος επίναυλος που αντιστοιχεί στο 3% του καθαρού ναύλου του εισιτηρίου.

Αναζητήσαμε τον αρμόδιο υπάλληλο του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας που είναι ο κ. Παπαπέτρου τηλ: 210-4191254 και μας είπε ότι τα ποσά αυτά πηγαίνουν στις άγονες γραμμές του Αιγαίου.

Σε παρατήρηση μας ότι εμείς δεν παίρνουμε τίποτε και ότι το μεγάλο πρόβλημα της Επτανήσου είναι ότι δεν έχουμε σύνδεση με την έδρα της Περιφέρειας, επειδή δεν συμφέρει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες μου απάντησε ότι το να χαρακτηριστεί η γραμμή Κέρκυρα – Σάμη άγονη είναι θέμα πολιτικό.

Τα εισπραττόμενα ποσά του επίναυλου είναι της τάξης πολλών εκατομμυρίων ευρώ όταν υπολογίσουμε ότι από τις γραμμές του Νομού Ζακύνθου – Κεφαλληνίας – Λευκάδος το ποσό για τις οποίες έχουμε στοιχεία το ποσό ανέρχεται σε 752.000,00 € ετησίως. Δεν έχουμε μέχρις ώρας στοιχεία για το λιμάνι της Κέρκυρας.

Το τέλος αυτό έχει επιβληθεί το 2001 δηλαδή υπάρχει από δεκαετίας και όπως καταλαβαίνετε τα εισπραχθέντα από το ελληνικό κράτος, από τους πολίτες της Επτανήσου, ανέρχονται σε ένα πολύ σημαντικό ποσό.

Πρόταση μας, να ζητηθεί αμέσως από το Περιφερειακό Συμβούλιο άγονη γραμμή Κέρκυρα – Σάμη και Σάμη – Ζάκυνθος. Ακόμη να ζητηθεί το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιρειών οι οποίες δραστηριοποιούνται στη γραμμή Βόρεια Ιταλία – Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα, προκειμένου κάνοντας χρήσης της επιδοτήσεως να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα, τα οποία θα δημιουργηθούν από την προσέγγιση πλοίου στη Σάμη.

Επίσης, να ζητηθεί το ενδιαφέρον το ναυτιλιακών εταιρειών Κεφαλληνίας και Ζακύνθου, ώστε να γίνει και δεύτερη άγονη γραμμή Σάμη – Ζάκυνθος, η οποία θα έχει άμεση ανταπόκριση με την γραμμή Βόρειας Ιταλίας μέσω Σάμης, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της σύνδεσης της περιφέρειας ιονίων νήσων, μεταξύ των, η έλλειψη της οποίας έχει δημιουργήσει διάφορα προβλήματα στη Περιφέρεια μας.

Έτσι θα επιτευχθεί και η ελεύθερη κυκλοφορία των τουριστών μεταξύ των νησιών καθώς επίσης και η σύνδεση των νησιών Κεφαλλονιάς – Ζακύνθου- Λευκάδας και Ιθάκης μέσω Σάμης με τη Βόρεια Ιταλία.

Μια ακόμη σημαντική παράμετρος είναι και η σύνδεση της Κεφαλλονιάς – Ζακύνθου και της Ιθάκης με την Εγνατία οδό μέσω της γραμμής Ηγουμενίτσας – Σάμης.

Με εκτίμηση
Εμμανουήλ Ξενάκης Βαλέττας

Πηγή: http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=21748&Itemid=38

1 σχόλιο:

  1. αυτό είναι το όραμα. Φέρτε πλοια στη Σαμη. που τουριστικά ειναι ξοφλημένη, να ζήσει το υπολοιπο νησί. μια χαρα τα καταφεραμε, μια χαρα τα καταφερατε. Να αλλαξουμε και το ονομα. να την πουμε Κυλήνη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.