Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Κοντραστάρος: Δήμαρχος ........εκλογέςςςςςς



Κυριακή 10/10/10 το σούρουπο στην Γρούσπα

Η εμφάνιση του νέου υποψηφίου Δημάρχου Κεφαλονιάς.

Ψήφος αντίστασης με ότι μας έχει απομείνει!

ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟΣ
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΞΟΥ ΑΠ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ! … ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ!!!

ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΕΝΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΕΛΟΙΟ ΑΠ ΟΛΟΥ ΤΣΟΥ.
ΟΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ.
ΦΕΡΘΕΙΤΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΠΙΤΙ ΤΣΟΥ.
ΖΗΤΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ !
Ζ Η Τ Ω Ο Κ Ο Ν Τ Ρ Α Σ Τ Α Ρ Ο Σ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ!

Ζήτω μου!!! Και μπράβο μου! (Κοντραστάρος)
Ζήτω σου!!! Και εύγε σου! ( Γραμματέας)

Θα ενημερώνεστε τακτά. Ο Αγώνας ξεκινά Κυριακή 10/10/10.

Η Ελλάδα ημπορεί να έπαψε να είναι κράτος… Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΗ ΤΣΗ !!!

ΘΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΗΣΕΙ ΜΕ ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟ
ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ
ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ

10/10/10 ΣΟΥΡΟΥΠΟ ΣΤΗ ΓΡΟΥΣΠΑ

9 σχόλια:

  1. Κοντραστάρε, έρκουμαι με το ελικόφτερο. Επειδή όμως δε έχει βεραμέντες αρεοδόρμιο στη Γρούσπα μήπως θα ήτονε καλύτερο να έκανες τη συγκέντρωση απά στο Ρούδι; Αλλιώς καλού κακού έχε μια λινάτσα μεγάλη να πέσω απάνου τση με το αλεξίφτωτό μου. Επίσης να σου ειπώ ότι δεν έχεις ταμία στον αντιεκλογικό σου αγώνα. Γιατί; Σου προτείνω εμένανε. Έχω για αρχή στο βιβλιάριό μου ένα μιλιούνι προπολεμικά εκατοχίλιαρα. Μπας και δε θα περνάμε μεθαύριο;
    Σε χαιρετάω με το σήμα τση νίκης και περιμένω άμα με δεχτείς στην επιτροπή οπού θα στελιάσεις.
    Ωρέ, τώρα είγδα και την ημερομηνία. Αμά τι να σου κάμνω, πέρασε και η ώρα. Ήτονε πόπολο στη μάζωξη;

    MAJOR ARX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωρέ τι κόσμος που ήτονε απόψε στη Γρούσπα! Μιλιούνια. ΕΜΠΥΡΟΙ, ΕΜΠΕΙΡΟΙ και ΕΜΠΗΡΟΙ. Νιάνιαρα, νέοι, γυναίκες και γέροι. Και τι ωραίος ο λόγος! Έβανε τα πράματα στη θέση τσου. Αμ δε! Κουνιότανε λίγο η καθήκλα μα με τέτοιονε καιρό! Και τα παλαμάκια βροχή. Ευκείνη ήτονε βροχή και όχι η άλλη. Το λοιπό, προτείνω: επειδή έγλεπα και άκουα ότι δεν υπάρχει ταμίας στο αντιεκλογικό ψηφοδέρτιο, να βάλω εγώ τα δικά μου; έχω ογδομήντα χιλιάδες προπολεμικά εκατοχίλιαρα. Ευκειά έμαθα ότι θα είναι και τα ελληνικά λεφτά μετά τσι εκλογές. Τα βάνω στο κενό ταμείο.
    ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΕ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕ ΚΟΣΜΕ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΣΤΗ ΓΡΟΥΣΠΑ, ΧΑΙΡΕΤΕ. Η επόμενη συνάντηση για την κατάρτισις του ψηφοδερτίου προτείνω να γίνει στο Ρούδι ή απά στονε Κοντό ή στου MARKOULI TO LAKKO.

    MAJOR ARX

    ΥΓ. Eμπερδεύτηκα όμως. Ο Κοντραστάρος θα είναι ο υποψήφιος Δήμαρχος ή ο πρόεδρος του αντιεκλογικού αγώνα; Ευκείνο όμως, παρόλο που νταντανίζω απά στη μπινιάτα το τσερβέλο μου, δε μου ξεκαθαρίστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟΣ16 Οκτ 2010, 10:06:00 π.μ.

    Καλοπέσουλε και συμπαθεί majorε arξι να έχεις τις ευλογιές μου!
    Μου έκαμες μια ερώτηξη που την έχω απαντήσει με ακρίβεια «στο σέκι!»
    Και μέσα από τσοι λεξούρες μου, και απά στη Γρούσπα και κάτου απ τη μπόρα.
    Για τ’ απολιγότερα, άμα δε πήρες πρέφα, το λιανίζω! Τόμου και τα άκυρα είναι αβέρτα πάγκα και τα εγκυρώσουν οι διάουλοι θα πάω να φάω τα μούτρα μου…Να δημαρχέψω!... Τόμου και δε λαλήσουν οι μπουσάκες και οι ασφάκες δεν αψηλώσουν… Θα κάμω παραμονή σε ευκειό που τώρα κανακεύω ( βαθμοφόρος στρατιώτης του αντιεκλογικού). …Τι γλέπεις; δε καταλαβαίνεις;;; Πάλε δε κατάλαβες; …Δεν ημπορώ να σας ξεσυνεριστώ και να σας συνεριστώ κάποιες βολές εσάς τσου σοφούς και τσου αρκάτους! Γιατί τσου πολιτικάντηδες δε σας καίει να μη τσου κατανοείτε τη λογοτριβή … Και τσου ΠΡΌΦΑΝΤΟΥΣ όπως και όποτε θέτε να τσου ξεδιαλύνετε!...Που είναι ξεδιαλυμένοι από μόνοι τσου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΟΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΒΟΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟ19 Οκτ 2010, 3:01:00 μ.μ.

    Ακροάστηκα ανώνυμε τσοι απάντησες όπως και την Ιντελιγκρέντσια που έδωκες την ίδια ώρα σε άλλονε ανώνυμο… Και ήτο δύο…Αλαμπαείς,κιάρα ανόμοιες μεταξύ τσου! Δίχως το λοιπό ανασκοπή κι επειδής δεν είμαι και για τα σμπάρα ούτε στρόπιος σου λέγω πως για το αποπάνου καλεντάρι που γραψες συμφωνώ με ούλο μου το σούζουμο. Συνταοριάζομαι και παράπλευρά σου αμπώχνω αβέρτα . …ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩ : Μη μελαγχολείτε τόμου κι οι σταυροί που καρτεράτε πάνου πάνου για στεφάνι μια καυκιά που γράφει…Κλάνει. Και θα μονογράψει τόμου και καταλαβαίνεις … « ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ!!!» … ΟΧΙ ανώνυμε μου σε σένα!!! Εσένα σε θεραπάεικα και σε αγαπάω με ούλο μου το είναι! …Με τσου ανώνιμους δε σκανταλεύω! Οι επώνυμοι με διαουλίζουνε! Το λοιπό έχεις τσοι χαρές και τσοι ευχαρίστησές μου και μη σου κακοφαίνεται που συφωνώ δέκα ωριές σε εκειό που έγραψες απάνουθέ μου ενώ η αφεντιά σου όχι και τόσο .
    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΗ: Πατριώτες μη λησμονάτε!!! Απά σε ένα από τα ψηφοδέρτια με κεφαλαία γρατζουνίσματα « ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ !!! » προσοχή: Όχι κακό χρόνο να έχεις ! Θα μας ακυρώσουνε τα άκυρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαλέπαρέ με αν εκατάλαβα τίποτις από όσα μου παρλάρεις. Άλλα έλεες απάνου στη Γρούσπα. Εχτός κι αν δεν ανανοήστηκα την ώρα που εκατέβαζα δύο τρειπιντάρες βοστυλίδι- ηγέ, δηλητήτιο ήντουνε πανάθεμά το-όπου εσύ Κοντραστάρε ακουμπισμένος απά στη λιθιά με τσι ρονιές το νερό να τρέχουνε απά στα πέτα σου. Λοιπό, νέτα σκέτα, ό,τι και να λες, σοφό ή όχι εγώ δε θα σε α-ψηφίσω, παρί θα σε ψηφίσω. Άμα δε κάμει και το ίδιο ο Σταράτος τότενες θα βγούμε ούλοι αγλεπή. Και θα διοικήσουμε την Κεφαλονιά με το όνομα Σάμη. Όπως ήτουνε στα αρχαία χρόνια. Αμέ, πώς; "Όπως είπε κι ο πρόεδρος".

    MAJOR ARX

    ΥΓ. Η επόμενη συνάντηση για τα επινίκια πού θα είναι; προτείνω, απά στου Κάπου το μύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ορέ που νάμπει ο όξου απόδεπα μέσα μου ορέ που έμπλεξα! Ορέ δεούτελοι από τσι εξαγγελίες τση παράταξης και πέρα τελειώσετε όλο το βοστιλίδι το Σαμικό με όλο βίβα τση ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ και εγώ εψόφησα να προβατάω πορτόνι -πορτόνι να μαζέψω ψήφους. Έτσι ορέ Κοντραστάρε θα κάμεις τσι διοίκησές σου οι άλλοι να τρώνε τα ποδάρια τσου και εσύ και κειός ο άλλος ο Ματζώρης να είσαστε σκνίπα; Ορέ για πείσμα σας με φιλέψανε μια νταμιζάνα ρομπόλα και την πίνω με τσι μοναξιές μου. Συμμαζευτείτε ορέ εδώ ο κόσμος πανηγυρίζει με τη παράταξη, μα άμα σας πάρει πρέφα με τσι πομπές σας δεν ξέρω τι θα γένει. Το λοιπόνε έχει να πέσει κακοχρονάχεις που θα πάει σύννεφο. Ειμάστενε αβλεπί πρώτοι από πρώτο γύρο. Ορέ αν τσου μέτραγα καλά γιατί τσου έβλεπα και διπλούς κανιά φορά από τα τραταρίσματα βουλιάζουμε ορέ την Κεφαλονιά. Μέχρι και τον Άγιο είδα στον ύπνο μου μεγάλη η Χάρη του ανήμερα τσή γιορτή του και μου έκλεινε το μάτι! Στο σταυρό που σας κάνω ορέ και ανέβηκα και στο μοναστήρι και έπιασα και την αγία ηγουμένη και με κέρασε και κάτι ροσόλια λόγω τσί ημέρας και έφαα μια ξεγυρισμένη τούμπουλα απά τσι σκάλες και ετσάκισα και μια ομπρέλα. Το λοιπόνε το μοναστήρι μου είπε ότι μας το ρίχνει δαγκωτό αλλά δεν μπορούν οι Αγίες να γράψουνε ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ γιατί είναι κατάρα και σαν άγιες δε μπορούνε. Εφκειό ορέ σοφέ Κοντραστάρε πώς να το βολέψουμε ορέ, για γδες ορές νητερέσια! Έτσι σκέφτουμαι τόμου μόκλεισε ο Άγιος το μάτι να τσου πω να γράψουνε εφκειές ΚΑΛΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ και ο Άγιος να κάμει το θάμα του και να το αλλάξει, αλλά πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι μπας και το ξεχάσει και φάω τση χρονιάς μου έπειτα.
    Υ.Γ.
    Ορές και τα ωραία! Μου έχουνε τάξει πέντε γουρουνόπουλα για τα επινίκια και ψάχνω για μουσικές τώρα, γιατί μου είπε η μπάντα του Αργοστολιού αλλά πώς να χορέψεις με μπάντες και τρομπόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετά απ' ούλα ευκειά του Σταράτου, που μα τον άγιο επάξια συναγωνίζουνται τη ρεαλιστική μυθιστορία του Μτοστογιέφσκι, Κοντραστάρε, προτείνω να γιορτάσουμε από τώρανες τη νίκη. Άσε που όπως λένε κι οι γραφές ούλωνε των επαναστατώνε, ακόμα και τρεις επί σκοπού ομολοημένοι, συστήνουνε κοινωνία. Και σκέφτουμαι: με φκειούς τσου διπλούς ψήφους που έχει σιγουρέψει ο Σταράτος είναι σίγουρο ότι θα αγγίξουμε το εκατό τσοι εκατό. Και λέω θα αγγίξουμε, γιατί όλο και κάτι λευκό και άκυρο θα πέσουνε. Ε, ρε τι έχουμε να δούμε την άλλη μέρα των εκλογώνε! Τι θα κάμουνε ούλοι εκείνοι που δε θα έβγουνε.
    Όσο για τσι μπάντες έχω κι εγώ κάτι άκρες με τη σκάλα του Μιλάνου. Θα έρτει μου είπανε αρκεί να τηνε βάλουμε σε μεγάλη και ζεστή αίθουσα με παχύ χαλί για να μην τση φύγει κάνα σκαλί και πέσει η πριμαντόνα και σπάσει το ποδάρι τση εκείνη τη στιγμή που θα βγάνει το λάρυγγά τση.
    Για τσι αποδέλοιπες προτάσεις περί τση νίκης και του διαμοιράσματος των θέσεων θα έρθουμε μελλοντικά. Σου ξαναματαμιλώ, Κοντραστέρε πού θα γίνει η επόμενη συνάθροιση: θα γίνει πριχού ή μετά τσι εκλογές;
    Όσο για το κρασί, μου τάξανε από τα Βαρτσαμάτα πέντε βουτσιά ρομπόλα, γλυκιά ρομπόλα κι όχι σαν εκείνο το δηλητήριο που ήπιαμε απά στη Γρούσπα κι εξεχάσαμε τα αυτοκίνητά μας κι εκατεβήκαμε στη Σάμη σκουρδουμπελώντας.

    MAJOR ARX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι κοντράσταρε κι εγώ εκτιμώ τον αγώνα σου βρίσκω λύση τη σκέψη σου και συνειδητά θα γράψω την επιθυμία που προστάζεις. Να πάνε σπίτια τους να κοιμηθούν με τις σημαίες τους να ορίζουν με την ίδια επιτυχία τα παιδιά τους να λένε ψέματα στις συζύγους τους και να φιλοδοξούν στην εργασία τους! Ας μην λερωθούν και κάποιοι νέοι είναι κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.