Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Γ. Αποστολάτος: Σκέψεις για τις Περιφερειακές Εκλογές


Αγαπητοί φίλοι και φίλες

Μέσα από αυτή την ηλεκτρονική σελίδα θέλω να μοιραστώ μαζί σας ορισμένες σκέψεις μου για τις Περιφερειακές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010.

Είμαι Επτανήσιος με Κεφαλονίτικη καταγωγή.
Η κουλτούρα μου πηγάζει από τον επτανησιακό πολιτισμό.


Ο τόπος μου, η Κεφαλονιά, σφράγισε τις προσωπικές μου διαδρομές.

Γεννήθηκα, ζω και δραστηριοποιούμαι στην Κεφαλονιά, χαράζοντας μια πορεία ζωής με αίσθημα προσφοράς για τον τόπο μου. Λαχτάρα και φιλοδοξία μου είναι να βλέπω τον τόπο να βάζει τους προσδιορισμούς για τον πολιτισμό. Να παράγει πολιτισμό. Να γίνεται πρότυπο οργάνωσης, ανάπτυξης, …ζωής.

Η ενασχόλησή μου με τα κοινά και ιδιαίτερα με το πολιτιστικό γίγνεσθαι του τόπου μου με έκανε να αισθανθώ περήφανος για το χθες μου και να ελπίζω για το αύριο…

Τα Επτάνησα λόγω της γεωγραφικής τους θέσης βρίσκονται μεταξύ ανατολής και δύσης, δέχτηκαν επιρροές από την εσωτερική αναζήτηση της ανατολής και τον επιστημονικό υλισμό της δύσης.
Ο Επτανησιακός πολιτισμός που αναπτύχθηκε στηρίχθηκε στους δύο αυτούς πυλώνες και παρήγαγε … στα γράμματα, τις τέχνες, στις επιστήμες…

Το νησί μας, η Κεφαλονιά, είχε την ατυχία οι σεισμοί του 1953 να σταματήσουν αυτή την δημιουργία και να ξαναρχίσει από την αρχή, να ξαναχτίσει τα σπίτια της… τα νοικοκυριά της.. συνέχισε να αγωνίζεται και να διακρίνεται…

Σήμερα, 57 χρόνια μετά, τα Επτάνησα αποτελούν ενιαία διοικητική δομή…

Σήμερα έχουμε την ευκαιρία να προχωρήσουμε μπροστά στηριζόμενοι στον πολιτισμό μας, να τον ξαναγνωρίσουμε, να τον αναδείξουμε….

Και πολιτισμός είναι όλα, είναι η αειφόρος ανάπτυξη ενός τόπου που στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις, που αξιοποιεί τις ιδιαιτερότητές του, που δίνει αξία στον άνθρωπο.

Για όλα αυτά και πιστεύοντας στο όραμα του ψηφοδελτίου της ΑΝΑΣΑ με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Θ. Γαλιατσάτο συντάχθηκα στην κοινή πορεία καταθέτοντας και εγώ το μικρό μου λιθαράκι για το αύριο του τόπου μου.

Η κίνηση μας βασίζεται σε ενεργούς πολίτες που θέλουν να συμβάλλουν αποτελεσματικά και καθοριστικά στη χάραξη της αναπτυξιακής πορείας του τόπου μας.

Στόχος μας είναι η συνεργασία και η σύνθεση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του τόπου

  • Για να μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι για το χθες μας
  • Για να μπορούμε να ελπίζουμε για αύριο
  • Για να είμαστε σίγουροι για το σήμερα.

Φίλες και φίλοι

Σας καλώ μέσα από τις σελίδες αυτού του χώρου να ανταλλάξουμε απόψεις για το μέλλον του τόπου μας.

5 σχόλια:

  1. ΟΝΕΙΡΑ. . . ,ΠΟΥΛΙΑ-ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α Ν Α Μ Α Μ Α Λ Α Σ24 Οκτ 2010, 6:14:00 π.μ.

    ΟΝΕΙΡΑ . . . ΠΟΥΛΙΑ - ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πειραζει να ονειρευομαστε αγαπητε πού και πού...Προσωπικα διαβαζω στο συγκεκριμενο κειμενο πολυ πιο ουσιαστικα πραγματα και πιο συγκεκριμενο στοχο (πολιτισμος) απο τις μπαρουφολογιες, το αλλα λογια να αγαπιομαστε και τις προκατ εκφρασεις των επαγγελματιων πολιτικαντηδων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΝΕΙΡΕΥΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ-ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΙ ΄ΓΩ . . . ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΑ ΠΡΟΙΚΙΑ-ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.