Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Ο Μπάρμπας μου ο Καλλικράτης

ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟΣ
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΣΟΥ ΑΡΚΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΣΟΥ

O μπάρμπας μου ο Καλλικράτης!

Είμουνα καταπεσωμένος τ’ ανάσκελα κι έβγανα μπουρμπούλους απ’τη θέρμη και τη μύξα. Έδεκει στα μαύρα μου, σπαρτάρησα όπως σκρούμπος στη βλίχα! Ακρουμάστηκα μια βαριά λαλιά αντρός: (Κοντραστάρε!) …Σιγή ιχτύος… (Κοντραστάρε!)… ξαναματασίγασα και επί παραπάνου εσκέπασα με μια φάντρα το κούτελό μου που ήτο απέξω. (Κοντραστάρε, εγώ είμαι ο μπάρμπας σου ορέ!!!) βρώμιε ο τόπος σάψυχο.

ΚΟΝ: πήαινε παρόξου , και μη με πειράξεις !

ΚΑΛ: Είσαι δαιμονισμένο ορέ ανιψίδι …ο μπάρμπα σου είμαι, ο Καλλικράτης!

ΚΟΝ: …άμα δεν υπάρκει Κοντραστάρος δεν υπάρκει μπάρμπας!

ΚΑΛ: τι λες ορέ Πόρδε …διαλέ παρ τα αυτιά σου!!! Σήκωσε τη μούρη σου ορέ!

ΚΟΝ: δε με λένε Κοντραστάρο σου λέγω! Τ’ όνομα εφκειό το γράφω στο ΡΟΥΠΙ που βάνω κάτι ευκέλαια και κάτι απόζαβα… δεν είναι το βαυτιστικό μου!!!

ΚΑΛ: θα φας κατακέφαλο Κοντραστάρε! Σε ‘χει κάμει η θέρμη μισάδι! Τι ρούπι, ευκέλαια και κατουροκάνατα τσαμπουνάς;;; Εσύ ορέ θα μου πεις τ’ όνομά σου;;; Ανάθεμά σε ανιψιέ! Εγώ είμαι! Ο Καλλικράτης!!!

ΚΟΝ: Ο Άγιε μου Μεμά!... Εσύ σιορ Καλλικράτη καλά κρατείς, εμέ δε βαστάνε τα κλιτσινάρια μου!

ΚΑΛ: τράβα τα λινομπάμπακα από πανωθέ σου κι ακρουμάσου γιατί με περιμένει ο Ικτίνος στο Παρθενώνα!

ΚΟΝ: …το κτήνος …σε περιμένει… στον Παρθενώνα;...

ΚΑΛ: ναι ορέ τραγί, είναι ο συνάδερφος μου ο Ικτίνος και πρέπει να σου πω… Τόμου και ρτεί κανείς απεσταρμένος του Περικλή…

ΚΟΝ: …ποιανού εκειού με το κέντρο φιλοξενίας ;

ΚΑΛ: του δοξασμένου του ρήτορα, του στρατηγού ορέ! μα κουρκούτιανες ανιψίδι; Ποιός κυβερνά λησμόνησες;;;

ΚΟΝ: … Ο Περικ…λης!

ΚΑΛ: ναι ορέ!

ΚΟΝ: και εσένα … το…μπάρμπα μου σε ροβολεί ο Ικτίνος απά στο Παρθενώνα;

ΚΑΛ: ναι ορέ!

ΚΟΝ: και κυβερνά ο Περικλής ;

ΚΑΛ: ναι ορε!

ΚΟΝ: και με λένε Κοντραστάρο;

ΚΑΛ: …πάλε τα ίδια!!!! Άκου ορέ μασκαρά κιο Δίας να βάλει τη πυγμή του! Αν έρτει κάνας νούντσιος του στρατηγού μήνυσέ του πως έκαμα για την Ολυμπία. Με τον Ικτίνο! Να γδώ τσου αγώνες! Μη μάθει πως πάμε στην Αρκαδία για το ναό του Απόλλωνα. Έχει σιάξει τα σκέδια ο Ικτίνος, θα χώσουμε μέσα ούλους τσου ρυθμούς!

ΚΟΝ: τι; μέρμηγκα, τσάμικα;

ΚΑΛ: Ιωνικό, Δωρικό, Κορινθιακό ορέ δεούτελο!!!

ΚΟΝ: με το συμπάθιο αφέντη …δεν με λένε Κοντραστάρο… κι έπειτα δεν έχουμε την ίδια κατακλείδα!… το πιγούνι σου είναι σαν το μνημείο στο Δράπανο ! (κέντρο βάρους χαμηλά).

ΚΑΛ: είσαι ζαβάδι ορέ; Τι σκράπες τσαμπουνάς; το λοιπόν πρέπει να γρηγορεύω! Εκειό που θέλω από εσέ να μη μάθει ο Περικλής που πάμε με τον Ικτίνο …σε κανείνε να μη το μελετήσεις! Ούτε εκειός ο πούστης ο γιός του Χαρμίδη!

ΚΟΝ: …α!!!ποιανού γιού;

ΚΑΛ: να μη μάθει τίποτσι ο γιός του Χαρμίδη ο Φειδίας!

ΚΟΝ: και θα ‘ρτει δώθε ο Φειδίας;

ΚΑΛ: σιγά μη το νε αφήκει ο Περικλής… Σήμερης πελεκά τση Αθηνάς τση παρθένου τη σπάλα κι ήτο πολυώρα ο Περικλής οπίσω του κι έλεε: "ο καλύτερος γλείφτης στη χώρας είσαι ορέ Φειδία! Σήμερις το νύχτοσκόταδο θα σε πλερώσω με παλούκωμα!!!" Κι έλεε ο γλύπτης: "θα 'ρτουνε και τα παιδιά που τελούνε τα Ελευσίνια μυστήρια, να κάμουμε αρμονία; Αν έρτουνε, να ξέρεις εσένα θέλω πρότονε! Να μη σου πω και δευτερόνε!!!" Και του λέγει ο Πέρικλας: "Α!!! Φειδία μου τόμου κι έρτουνε τα παιδιά θα κάμουμε δίκαια μοιρασά. Θα ρίξουμε στρόμπο για τη σειρά! Δίκαια! Δημοκρατικά! Όχι σα τον Πεισίστρατο που άμπονε όπου φταρνιζότουνε… Μωρέ καλά μας κάμανε οι Πέρσες, με ευκειόνε στο τιμόνι!!!". Ορέ Κοντραστάρε τι έχεις το στόμα σου ντουρλωμένω όπως μπούκα;;;

ΚΟΝ: Κύρι. . . μπάρμπα δηλαδή …Καλλικράτη …τί χρονιά έχουμε;;;

ΚΑΛ: τι ερώτηξη είναι ευκείνη; Κοντραστάρε είσαι μπανιάδος στον ίδρωτα! Τι μπελελά ρωτάς… τί χρονιά ανιψίδι μου; Βάση τσι αστρονομίας, τσι αχτίνας τσι γης όπου ισούτε με το 1/8 του λεφτού τση μοίρας τση επιφανείας τση; Με τσι ολυμπιάδες, με το χειμερινό ηλιοστάσιο; με τι;

ΚΟΝ: …πες μου κάλιο πότες έγινε η μάχη του Μαραθώνα;
ΚΑΛ: είμουνα νιάτο τότενες μπρι 13 ολυμπιάδες!

ΚΟΝ: 13 ΕΠΙ 4 = 52, 490 π.Χ. – 52 = 4 3 8 π.Χ. Ο Άγιοι Φανέντες μου … τι ζω;;;;

ΚΑΛ: είσαι για την αρένα ανιψιέ …τι π.χ. και νούμερα μου τσαμπουνάς;

ΚΟΝ: τίποτσι μπάρμπα, τίποτσι! …Και δε μου λες με το Φειδία έκαμες τίποτα;

ΚΑΛ: μπουρθακλά με γλέπεις; Ούτε με το Φειδία μήτε με το συναδερφό μου τον Κάρπιο που την ώρα που έγραφε τη τεχνική μελέτη για τον δωρικό ναό τση Αθηνάς, του κολόκατσε απά στη πλάκα ένας ντάβανος...

ΚΟΝ: …αρκαίος ντάβανος!

ΚΑΛ: ε;

ΚΟΝ: τίποτσι μπαρμπούλη, λέω ο ντάβανος θα ‘χε κολοφαούρα και κολοσφουγκιότανε!

ΚΑΛ: μου είπε: "διώξε το ντάβανο Καλλικράτη, μη τονε παπαλήσεις και βγούνε τ’ αντερά του απά στη πλάκα… Τόμου και θες …τήρα κι αν έχω ντάβανο στ οπίστια …χα,χα,χα". Ακούς τι μου ‘πε;

ΚΟΝ: είχε;

ΚΑΛ: όχι!

ΚΟΝ: έπρεπε να του πεις ότι ο κόλος του ήτο γιομάτος και να του τραβήξεις ένανε κλότσο!

ΚΑΛ: άσε τώρα ανιψίδι τσοι γκόστρες και κάμε το ιμπέγιο που σου λέγω! Μη μελετήσεις σε κανείνε ότι κάνω αρρίβο τσου Αρκάδες με τον Ικτίνο! Σε κανείνε!!! Μη μας περάσουνε για διαπλεκομένους.

ΚΟΝ: Άρε Περικλέα, να ‘γλεπες την εποχή τση ζίμενς και…

ΚΑΛ: τι τσαμπουνάς πάλε ορέ;

ΚΟΝ: λέγω …δεν ημπορώ να πιστέψω ότι ζω τον χρυσό αιώνα!

ΚΑΛ: ποια χρυσάφια κι αλάβαστρα μου τσαμπουνάς ορέ σκατοκουτελά;;; Το λοιπό! Σαλαγάω, ότι μελετήσαμε …β ο υ λ ο κ έ ρ ι! κάμε μόκο και τα χαιρετικά μου στη μάνα σου!

ΚΟΝ: …τι;;; που;;; …έχω και μμμ…μάνα; Και…πως τη λένε;;;

ΚΑΛ: πάλε τα ίδια. Διάουλε έχεις γένει σκασιά μα το Δία!!!

ΚΟΝ: πες μου μπάρμπα μου …μα τον Άγιο Γεράσιμο…έχω μάνα; Πως τη λένε;;;

ΚΑΛ: Ευρώπη τη λένε ! Πώς να τη νε λένε Αθηνά;;; ΕΥΡΩΠΗ ! Κι είναι αδερφή μου, κόρη του Κεφαλαίου και τση υδρογείου. Το λοιπό μουρλοκλοντίρι δεν αντέχεσαι, πρέπει να φύω γοργά! Το νου σου!!!

ΚΟΝ: μ έ ν ω μ ο ν α χ ό ς ! (Μ Ι Ρ Α Ρ Ω !)

…Είμαι …ο …Κοντραστάρος! Δεν έκαμα τίποτσι στη ζωή μου …Αλλά έχω μπάρμπα… τον Καλλικράτη… πατέρα τον Κεφάλαιο …και …μάνα την …Υδρόγειο! …Τι να κάμω τώρα; Να φωνάξω τη μάνα να φανεί;;; Έξω τόμου και βγώ …τι θα γδω; Ποιούς; και τί να κάμω;;; Μα …αφού δεν είμαι αρκαίος, ούτε το βαφτιστικό μου είναι Κοντραστάρος!!! ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟΣ;;; ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ;;;;

Μαυρομπολιασμένος και κλαίοντας κουκουλώθηκα στα λινομπαμπακά μου.

2 σχόλια:

  1. Ωρέ Κοντραστάρε, ωρέ που νάμπει ο Κρόνος μέσα σου, ωρέ με κατάπληξες. Ωρέ η ταπεινότης μου σου βγάνει την τραγιάσκα και τη ματαβγάνει αφέντη μου. Και να νογάς και να μην σπαβεντάρεις, ότι ο μπάρμπας σου ο Καλλικράτης τον ναό τσή Παρθένου τον χτιούσε με τάλαντα, ενώ στου Επίκουρου τάπαιρνε σε δωρικούς, με την άλλη λέχρα τον Ικτίνο… Και βγάλαμε άκρη μετά από δυο χιλιάδες χρόνια. Λοιπόν είσαι κεφάλαιο, ο τόπος σε έχει χρεία.
    Θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με τα κοινά, μα φοβάμαι ότι θα σε ξεκοιλιάσουνε σα τον αρκαίο ντάβανο στην μαρμαρόπλακα. Αν θέλεις στουντιάρισε στο επόμενο με τον ένα, η περισσότερους δήμους γιατί προσωπικά δεν μου βγαίνει το ίδιο θεωρητικά και τοπικιστικά. Τα ψιλομπερδεύω ο δύστυχος, γιατί εδώ σε αυτό το μέρος όλο ΜΑΤΙΑ ΒΓΑΡΜΕΝΑ ΓΛΕΠΩ ΤΣΟΥ ΔΡΟΜΟΥΣ…
    Θα σου κάμω τη στάτουα ο ψημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια διόρθωση. Εκεί ωρέ τσου «δωρικούς» γράφτε δαρεικούς. Ε κάναμε την κουτσουκέλα μας. Συμπαθάτε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.